Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive

Antrenor virtual pentru pregatirea ta fizica.

1.29K 0

Decurand m-am decis sa particip la maratonul international bucuresti, asa ca m-am apucat de antranament. Dupa primul atrenament am primit un sfat de la Mugur sa folosesc un site drept antrenor virtual pentru a ma putea antrena mai bine.

http://www.myasics.nl/uk

Aici poti sa iti setezi un target ( un maraton sub 3:30 in cazul meu ) si pana cand vrei sa il atingi, plus alte cateva detalii despre experienta ta si vei primi un program care sa te ajute sa il atingi. In cazul meu acest soft pe langa faptul ca ma ajuta sa imi organizez antrenamentele poate mult mai bine decat as fi facut-o eu … ma ajuta si la motivatie. Dupa ce mi-am facut programul, l-am printat si l-am pus deasupra biroului. Astfel sper sa il respect cat mai bine si sa nu ma las pe tanjala ca sa zic asa.

Primul antranament ( al doilea pentru mine ) recomandat de el a fost o alergare de 45 de min. De data asta spre deosebire de data trecuta am zis sa o iau mai usor asa ca data trecuta si sa alerg incet, dar fara pauza.
Am facut pana la urma 10Km in 51 de min, spre deosebire de 48 de min ca data trecuta cand am facut si o pauza de rehidratare. Acum nu stiu cum e mai bine .. sa incerc sa alerg mai repede cu pauze de mers/rehidratare … sau sa alerg mai incet fara pauza. Probabil ca raspunsul e undeva la mijloc :))

Sper sa imi iau un ceas de antrenamet ca sa cronometrez timpul si mai ales distanta mai exact, nu cu google maps cum fac acum :)). Tot cu el voi putea sa imi monitorizez viteza mai usor si asa voi putea sa imi dau seama cam cu ce viteza ar tb sa alerg ca sa ating targetul de 3:30 la maraton.
Pentru ca nu dispun de fonduri prea mari acum m-am decis la un Forerunner 101. Nu e cine stie ce .. dar deocamdata va trebui sa ma descurc cu el. Oricum e mai bun decat cronomentrul de pe Ipod.

Cam atat pana acum. I’ll keep you posted on my training. 🙂

Cheers

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.