Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive

12 ore de mișcare la „Cea mai mare oră de sport”, ediția a cincea

1.02K 0

Faptul că o companie invește consecvent de cinci ani în promovarea sportului este un lucru mare și de apreciat. Iar când evenimentul este unul așa fain ca Cea mai mare oră de sport trebuie musai șă stie cât mai multă lume despre el. Așa că mâine în Parcul Mogoșoaia, vă așteaptă 12 ore de mișcare cu instructori internaționali și clase de Zumba, Kangoo Jumps, Khai-bo, Steel Programs, Functional Fun, Spinning, Rebound AAS, Ultimate Workout.

Mai multe detalii în comunicatul oficial de mai jos:

Telekom invită iubitorii de mișcare la cea de-a 5-a ediție a evenimentului „Cea mai mare oră de sport”

  • 12 ore de mișcare la „Cea mai mare oră de sport” care va avea loc pe 6 iunie 2015, începând cu ora 09:00, în parcul Mogoșoaia;
  • Zeci de demostrații sportive și o cursă cu obstacole și noroi;
  • „Cea mai mare oră de sport” este organizată sub umbrela campaniei „Mișcarea face bine” powered by Dolce Sport, lansată în 2011.

Miscarea-Face-Bine---Mogosoaia---2015---POSTER

Sâmbătă, 6 iunie 2015, va avea loc „Cea mai mare oră de sport”, un eveniment organizat de Telekom Romania, în parteneriat cu SmartAtletic și Getfit, cu sprijinul Primăriei Mogoșoaia. În cadrul evenimentului, începând cu ora 09:00 toți participanții vor avea acces gratuit la numeroase activități și clase sportive timp de 12 ore, în parcul Mogoșoaia.

Anul acesta, „Cea mai mare oră de sport” sărbătorește cinci ani de la lansare și reprezintă cel mai mare eveniment sportiv desfășurat sub umbrela campaniei „Mișcarea face bine”. Lansată în anul 2011, campania pro-sănătate „Mișcarea face bine” a desfășurat și susținut zeci de evenimente sportive, numărul acestora crescând de la an la an.

„Pentru Telekom, promovarea unui stil de viață sănătos prin sport este parte integrantă din strategia noastră de responsabilitate socială corporativă și una din direcțiile prioritare. În plus, prin organizarea acestui eveniment sportiv ne reafirmăm angajamentul de a sprijinii activ comunitatea din care facem parte. Organizăm de cinci ani un eveniment cu tradiție care se extinde de la an la an și de care comunitatea beneficiază direct” afirmă Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

„Cea mai mare oră de sport” va fi organizată în trei orașe. Participanții vor avea ocazia să facă sport în cadrul evenimentelor din București pe 6 iunie, Brașov, pe 11 iulie și Mamaia, pe 1 august.

În cadrul evenimentului „Cea mai mare oră de sport” din București iubitorii de activități sportive pot participa la demonstrații de fitness, precum Zumba, Kangoo Jumps, Khai-bo, Steel Programs, Functional Fun, Spinning, Rebound AAS, Ultimate Workout și își pot depăși limitele la Boot Camp. Sesiunile vor fi susținute de instructori renumiți la nivel național și internațional. În plus, cei pasionați de aventură vor putea participa la o cursă cu obstacole în noroi, The Ultimate Mudness, organizată de Asociația Runsilvania în Pădurea Motoc, lângă Parcul Mogoșoaia.

La „Cea mai mare oră de sport” sunt așteptați și cei mici care se pot bucura de întreceri cu bicicleta și clase dedicate de sport.

Campania „Cea mai mare oră de sport” este susținută de Asociația S.U.P.R.A care a desfășurat un proiect pilot intitulat „Emoțiile nu sunt de mâncare” pentru copiii cu probleme de greutate și părinții acestora, cu scopul de a identifica emoțiile din spatele dezechilibrelor ponderale, recunoașterea situațiilor de supraalimentare cu substrat emoțional și promovarea unor mecanisme sănătoase.

Partenerul medical al evenimentului este Fundația Policlinici Sociale Regina Maria, care va oferi în mod gratuit o serie de teste medicale pentru determinarea stării de sănătate actuală și va acorda sfaturi medicale pentru un stil de viață sănătos.

Programul complet al evenimentului este disponibil pe www.miscareafacebine.ro, platforma de informare dedicată campaniei.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE întărește poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru comaniile din România, indiferent de mărimea lor.

Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Despre Dolce Sport

Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, este prezentă pe piaţa audiovizualului din România din 2010. În timp, conţinutul Dolce Sport a fost transmis pe patru canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4) şi două HD (Dolce Sport 1HD şi Dolce Sport 2HD). Programele acestora pot fi urmărite şi prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.