Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive

La maratonul Tokio și bananele au facebook

1.62K 1

La evenimentele sportive mediul online devine din ce in ce mai integrat. De la promovarea evenimentelor dar și pentru interacțiuni inedite cu participanții. Dole, sponsorul ce a oferit bananele pentru punctele de alimentare de la maratonul din Tokio, a găsit o modalitate ce îmbină sportul cu facebook și binențeles cu bananele :D.

Fiecare participant la maraton se putea înregistra înainte de cursă pe o aplicație specială, astfel încât la trecerea liniei de sosire să primească un “trofeu banană” virtual ce a fost postat automat pe pagina lui de facebook.

Partea cea mai interesantă este însă că 200 de alergători au fost aleși în mod aleator și au primit o banană personalizată cu cerneală comestibilă. Pe ea era trecut atât rezultatul obținut dar și mesajele deja primite pe mesajul postat pe facebook.

via adweek.com

One Comment

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.