Impresii Postavaru Night 2011 – Raport de cursa

Locatie: Poiana Brasov/Romania Probe: alergare verticala
Timp: 43m 24s Distanta: 4.5 km
Diferenta de nivel: +700m Pozitie: #19 @ alergare. Rezultate oficiale

Weekendul trecut am participat la Postavaru Night. O competitie cu traditie si renume pe masura.
Eu am participat pentru prima oara, a fost super fain. Traseul consta intr-o urcare de la statia inferioara de telegondola pana pe vf. Cristianul Mare, lungime 4.5 km, diferenta de nivel +700m.

Am plecat de sambata dimineata impreuna cu Oana, Sis-urile, Adi Bostan si PES :D. Am stat in Moeciu de sus, ajungand devreme am dat o tura lejera pe bucla 1, varianta scurta, de la Ecomaraton. Nu uitati sa notati 7 mai in calendar, o sa va para rau daca nu ajungeti.
A fost foarte fain, sus era zapada peste glezna, ne-am bulgarit putin si am alergat ca niste copii.

Am ajuns pe la 17:00 in Postavaru si am fost destul de rapizi sa prindem si bentita oficiala :D.
Au venit destul de multi participanti, daca au venit si Geanina si Alin tocmai de la Timisoara, chiar e un concurs indragit.

Inainte de start mi se pareau destul de putini alergatori, insa cand ne aliniem la start imi dau seama ca suntem cativa, 57 la numaratoarea oficiala.

3 .. 2 .. 1 .. START

Am plecat destul de tare la start, dar apoi usor, usor am lasat mai moale. Nu prea sunt antrenat si nu m-au tinut balamalele ;)).
Pe traseu a fost foarte misto, am avut parte de un cer senin si instelat. Era superb sa vezi sirul de frontale care urca spre varf.
La final am tras un pic mai tare, am zis sa nu merg chiar ca la plimbare.
Am terminat in 43 de minute, ajungand pe 19 la cros.

Parttty

De la finish s-a coborat catre cabana Postavaru, unde a inceput petrecerea :D. Organizatorii ne-au asteptat cu un gulas :D.
Am stat la un ceai, am ras, s-a dansat.
Dupa premiera am luat-o inapoi la vale, in timp ce petrecerea am inteles ca a continuat pana la 4-5 dimineata ;)).
La vale imi parea rau ca nu eram si eu pe skiuri. Cred ca era foarte fain sa cobori la frontala :D.

Concluzii

Foarte fain concursul. Chiar merita sa vii.
E un concurs scurt, dar inedit si superb, iar farmecul lui tine si de petrecerea de la Cabana Postavaru.

Poze de la concurs:
Nico Verhelst
Ioana Simen

Urmatorul concurs: Rome Marathon 😀

Share your love
Gabriel Solomon

Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive