Odată cu antrenamentul de 12 ore pe bandă m-am lovit de o problemă pe care toţi cei care aleargă mai frecvent cred că o stiu: nu poţi alerga mai mult de 60 de minute sau 3600 de secunde, vorba poetului :-p. Când spun că nu puteţi, nu mă refer la abilităţile fizice, sunt convins că mulţi pot alerga mai mult de atât, numai că banda, de capul ei şi fără preaviz, când ajunge la 60 de minute decide că ai alergat destul şi te trimite acasă afişând mesajul: End workout.

Desigur, fiind alergători de distanţă lungă, încăpăţânaţi, prin definiţie, şi masochişti, prin fapte, nu ne lăsăm păcăliţi şi mai dăm încă odată start.
Pentru multe persoane această limită de 60 de minute nu incomodează, însă eu sunt mai încăpăţânat şi inginer pe deasupra ( a dreacu’ bandă îmi zice ea când să termin antrenamentul, unde-i mă portul ăla de date să rescriu setarea asta, fi-ţi-ar bios-ul tău să-ţi fie). Înainte totuşi să mă apuc să recodez banda, am zis totuşi să caut un pic pe google. Se pare că limita de 60 de minute este o setare care se poate schimba destul de simplu.

Pentru a modifica setarea trebuie să intri în meniul ei de settings, lucru care se face diferit în funcţie de producătorul benzii. Câteva modalităţi pe care le puteţi încerca sunt:
– ţine apăsat simultan săgeţile din dreapta pentru viteză pentru 4-5 secunde, apoi îndepărtează cordonul de urgenţă (chestia roşie din mijloc) şi pune-l la loc.
– ţine apăsat PAUSE şi apasă CLEAR de două ori. Menţine în continuare PAUSE până când apare Service Menu.
Mai sunt şi alte modalităţi şi cel mai bine e să notezi modelul şi seria benzii şi să cauţi pe internet cartea tehnică. În ea cel mai probabil vei avea combinaţia de taste pentru a intra in setări.

Odată intrat în meniu poţi folosi săgeţile să navighezi între setări până găseşti ceva de genul Max Time.
Evrika!