Un nou hobby Trekking-ul

Decurand am descoperit inca un hobby.Defapt nu e chiar nou, doar intr-o noua forma.
Din totdeauna mi-a placut muntele, nu prea sunt genul care sa stea 7 zile la mare, deja dupa prima zi sunt plictisit. Acum cateva zile un prieten mi-a propus sa mergem pe Ceahlau sa urcam la cabana Dochia, si desi eram cam ocupat cu niste proiecte web mi-am zis ca merit o mica iesire de genul asta.

A fost super, obositor, dar s-a meritat fiecare clipa. Faptul ca m-a antrenez pentru maraton m-a ajutat si mi-a fost mult mai usor decat prietenului meu. Am plecat de la izvorul muntelui cu alte persoane care sunt pasionate de
Trekking si care urca pe ceahlau aproape in fiecare saptamana pe diverse trasee.

Seara am inoptat in camping, vroiam initial sa dormim la cabana insa nu mai erau locuri, am inteles ca trebuie facuta rezervare inainte. In orice caz a fost o experienta si dormitul la cort :).

Mi-a placut atat de mult incat m-am hotarat sa fac astfel de iesiri mult mai des. Prietenul cu care am urcat a prins si el boala, deja si-a luat un rucsac si un sac de dormit mai “profi” daca pot sa zic asa.

Mai jos aveti o imagine panoramica de pe varful Toaca.
Trebuie sa dati un zoom out pentru a vedea imaginea mai mare.

Enjoy.

Share your love
Gabriel Solomon

Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive