Tura de recunoastere pentru maratonul Ciucas Trail Running / antrenament pentru 7500

Activitate: Trekking Echipa: Eu, Oana Badea
Locatie: Mti. Ciucas/Romania Perioada: 10-11 iulie 2010
Ziua 1: Traseu maraton Ciucas Distanta: 35 km
Ziua 2: Traseu semi-maraton Ciucas Distanta: 22 Km

Saptamana trecuta m-am inscris in sfarsit la maraton 7500. O sa particip cu Oana Badea si echipa se numeste “La Schtroumpfette & Rêveur” ( semnificatia e pentru cunoscatorii :)) ). Weekend-ul asta trebuia sa merg la Arges Summer Race, dar cum s-a amanat ne-am decis ca e o ocazie buna sa mergem intr-o tura de recunoastere pentru Ciucas Trail Running si cu ocazia asta facem si un antrenament pentru 7500.

Din pacate vremea parea ca nu o sa tina cu noi, insa nici la 7500 nu se anunta mai bine asa ca intr-un fel urma sa ne antrenam pe vremea din concurs ;)).
Am plecat din Bucuresti cu un microbuz pana in Cheia unde aveam rezervare la pensiunea “Casa cu Har” ( daca vreti sa va cazati in Cheia o recomand cu caldura ).

Ne-am echipat repede si am plecat in traseul de maraton. Vremea a tinut cu noi o jumate din drum, dar ne-a udat un pic pe final.
Interesanta a fost bucla de langa cabana Ciucas care desi parea mica pe harta … a durat putin si ne-a cam batut vantul pe creasta. Am si balaurit oleaca, dar am gasit repede cararea avand GPS cu track-ul de maraton.
Mai jos aveti track-ul de pe wondermap:

Hike route 580232 – powered by Wandermap

A doua zi am plecat de dimineata pe la 10 ( devreme ca pentru mine ) in tura de semi-maraton. Am prins o vreme un pic mai frumoasa ( fara ploaie ) insa ploile din zilele trecute si niste turme de oi au facut ca prima urcare sa fie un pic de patinoar ( dar cine zice ca nu imi place noroiul ;)) ). Pe creasta traseul era mult mai spectaculos decat cel de la maraton, insa pacat ca era ceata :(.

Am vazut chiar si o floare de colt 😀 ( de fapt Oana mi-a atras atentia ca eu eram cu ochii in GPS :-p ).

IMG00249-20100711-1209

Track-ul de la semi il aveti mai jos:

Hike route 587156 – powered by Wandermap

Concluzii

A fost o tura super misto si mi-a placut mult tura de la semi. Nu mai fusesem in Ciucas si ma bucur sa vad ca exista un munte asa frumos atat de aproape de Bucuresti.
Abia astept 7500 si sa trecem impreuna linia de finish si sa luam tricoul de finisher (poate si pepenele daca se respecta traditia de anul trecut :)))

Share your love
Gabriel Solomon

Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive