Îmi place maxim sloganul celor de la Swimathon București: “Lucrurile se mişcă. Dacă faci valuri”. Astfel că sâmbăta trecută la eveniment au făcut valuri peste 300 de înotători pentru 20 de cauze. Ei au mișcat extrem de bine lucrurile, reușind să strângă peste 250.000 lei de la 2000 de donatori individuali. Ei bine, chiar dacă ai ratat evenimentul mai ai șanse până pe 31 iulie să faci și tu valuri, donând pe platforma www.swimathonbucuresti.ro.
Mai jos găsiți câteva poze de la eveniment și comunicatul oficial.
Sâmbătă, la bazinul acoperit „Tolea Grințescu” de la Clubul Sportiv Dinamo, 300 de înotători şi peste 1500 de spectatori s-au strâns să susţină prin donații și înot cele 20 proiecte din comunitatea bucureşteană la Swimathon București.
Competiția de strângere de fonduri prin înot organizată de Fundația Comunitară București s-a aflat la cea de-a patra ediție, iar campania de donații pentru cele 20 de cauze comunitare este deschisă până la 31 iulie pe platforma www.swimathonbucuresti.ro.
“Swimathon București crește frumos de la un an la altul. Tot mai mulți oameni, fie că vorbim de organizații care vor să participe, înotători fundraiseri, donatori individuali sau companii, se alătură evenimentului nostru. Este un semn de normalitate și un exemplu de relație sănătoasă, între oamenii din comunitate care au nevoie de ajutor, și cei care pot să li-l ofere”, spune Alina Kasprovschi, directorul executiv al Fundației Comunitare București.
Printre înotătorii fundraiseri care au luat startul anul acesta la Swimathon București s-au numărat Carmen Bunaciu, cea care a adus prima medalie din istoria înotului românesc la un Campionat Mondial, Anca Pătrășcoiu, prima medaliată din istoria înotului românesc la Jocurile Olimpice, muzicianul Zoli Toth, criticul de film Ada Roseti, actorul Dan Lupu, jurnaliștii Mircea Toma și Ștefan Mako, solistul trupei Toulouse Lautrec, Cătălin Rulea, oameni din companii, din societatea civilă, dar mai ales oameni obișnuiți care au dorit să se implice în construirea binelui în jurul lor.
Cei aproape 300 de înotători de la Swimathon București 2016 au parcurs împreună 2962 de lungimi de bazin, echivalentul a peste 148 de kilometri.
Campania de strângere de fonduri este deschisă până la 31 iulie. Găsiți aici cele 20 de cauze, iar donațiile pot fi făcute aici.
Swimathon București a fost realizat cu sprijinul sponsorilor Banca Comercială Română (BCR), BRD-Groupe Société Générale, Enel, Raiffeisen Bank România, UniCredit Bank și HipHip și sprijinit de Ambulanța BGS, WorldClass, Summermag.ro, Isostar și FruFru.
Swimathon este un mecanism prin care comunitatea se întâlneşte, interacţionează şi se implică să strângă fonduri pentru proiectele pe care le consideră relevante. Swimathon se desfășoară de șapte ani în România prin fundațiile comunitare locale. Până în prezent, în România mai mult de 3000 de înotători au strâns aproape 2 milioane de lei pentru 400 de proiecte din comunitățile locale.
În 2016 s-a desfășurat deja Swimathon Mureș și Swimathon Oradea. Pe 2 iulie s-au desfășurat în parale evenimente Swimathon la București, Iași și Cluj, iar în toamnă se anunță încă trei evenimente de acest fel la Ploiești, Bacău și Alba.
Fundația Comunitară București investeşte timpul, banii şi energia bucureştenilor pentru a crea comunităţi în care să ne simţim ca acasă. Organizaţia colectează fonduri de la afaceri locale şi persoane individuale, pentru a finanţa proiecte care stimulează iniţiativa şi aduc oamenii împreună în comunităţi. În cei peste patru ani de activitate, organizația a finanțat aproape 150 de proiecte cu mai mult de 1,2 milioane lei. Fundaţia Comunitară Bucureşti s-a înfiinţat în 2011 şi este parte dintr-o mişcare naţională, alături de alte 15 fundaţii comunitare din țară.
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.