graffiti pe Air force one ?

Acum cateva luni a aparut un filmulet pe youtube, insa eu abia l-am vazut azi pe neuronu.ro

Au fost multe discutii despre validitatea lui, insa atentia de care s-a bucurat a fost imensa indiferent de cat fake spuneau multi ca e. Ceea ce era defapt, fiind o campanie neconventionala facuta de un graffiti artist.

Am scris ieri un post despre o campanie pe youtube pentru bluetooth, si se pare ca acest mod de a atrage atentia prin astfel de campanii s-a dezvoltat foarte mult.

Reclamele cu tanti flori care spune de apa dura par sa isi dea duhul, si daca vrei sa atragi atentia trebuie sa gasesti o metoda noua si neconventionala pentru a atrage atentia unui public din ce in ce mai prins in activitatile sale, si care si-a dezvoltat un mecanism de a respinge orice tentativa de mesaj marca “i-a produsul neamule ca e cel mai bun, are reclama la TV”.

As fi bucuros sa vad si astfel de campanii “made in Romania”.
Stiu ca au fost cateva campanii de PR foarte premiate gen “ziua barbatului”, “De ce iubim Bucurestiul” sau “Zidul plangerii” dar toate au fost relativ pe canale traditionale ca sa zic asa.
Adica diferenta intre aceste campanii si cele de mai sus e ca, ultimele intai au lansat un zvon/idee care a fost preluata de internet & media si apoi au spus ca ei sunt autorii si care este campania.

Anyway, poate sunt eu mai amator in domeniul asta si nu inteleg publicitatea.

Share your love
Gabriel Solomon
Gabriel Solomon

Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive

Articles: 1217

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.