Iubesc la nebunie campaniile care aduc sportul în mijlocul oamenilor, pe stradă, la metrou, acolo unde nu te aștepți. Astfel oameni pentru care mișcarea nu este o parte din programul lor zilnic, au parte de ea într-un mod inovativ, plăcut și amuzant. Astăzi am dat peste o reclamă geniala la Reebook și am zis să o împărtășesc cu voi alături de alte 2 reclame pe același concept.
ZPump 2.0 Speed Cam
Au mutat pista de alergare în mijlocul orașului. Iar dacă te miști bine poți să câștigi o pereche de încălțâri.
ASICS Treadmill Challenge
De multe ori nu realizăm cât de repede aleargă atleții de top. Când îi vezi la televizor sau chiar de pe margine parca nu simți cu adevărat performanța lor. Pe ideea asta cei de la Asics au gândit o provocare care să te pună în “papucii” lor ca să spun așa. Tu cât ai putea să alergi cu viteza lui Ryan Hall?
O campanie similară tot cu Ryan Hall a fost realizată la metrou pentru ediția 2011 a New York City Marathon.
Bilet la metrou pentru 30 de genoflexiuni
Cu ocazia olimpiadei de la Sochi, la metroul rusesc a fost instalat un automat de bilete cu o metodă mai diferită de plată: 30 de genoflexiuni.