Ziua 2 in 1000km Balkan Challenge

Am plecat de dimineaţă pe un frig şi o ceaţă de numai de pedalat nu îţi venea. Spre dupa-amiaza insa vremea s-a indreptat si ne-am bucurat sa vedem si noi privelistea din jur.

Traseul a fost cu mai multe urcari decat ieri insa asta insemna si multe coborari. Ce placut este la vale, weeee 😀
Mi-a placut inca odata sa remarc politetea conducatorilor auto care ne depasesc la distanta, uneori chiar pe banda 2.

Am incercat sa stau cu primul pluton, a fost tare placut sa ne mai fugarim din cand in cand pe urcari, cand pe coborari 😀

Mergand linistit pe drum, observ la un moment un grup marisor de vanatori pe dreapta, cu arma pe spate si cainele la picioare. Sper ca nu au iesit la vanatoare de velocipezi.

Am reusit sa terminam cu totii cu bine.
Seara am luat cina impreuna cu un grup numeros de la Rompetrol care va bicicli maine in stafeta distanta ramasa pana in Sofia.

Maine ne asteapta o zi mai scurta dar cu o diferenta mai mare de nivel. Vom trece insa prin satul natal al mamei lui Stanislav Georgiev, iar pe urma ne vom opri cateva minute in satul in care aceasta locuieste acum unde vom gusta niste mancaruri traditionale. Abia astept!

Mulţumesc tuturor care au donat pana acum pe pagina mea pentru fundatia Motivation. Pentru cei care nu gasesc link-ul unde sa doneze:

Share your love
Gabriel Solomon

Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive