Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive

Cunoaște-ți Campionii în #DrumulCatreTokio

255 0

Trebuie să recunosc că apreciez mult companiile care promovează sportul. Mai ales cele care aleg calea mai grea, cu sporturi mai puțin promovate. Așa că jos pălăria pentru JYSK, care continuă parteneriatul cu sportul paralimpic prin noua campanie Cunoaște-ți campionii!

Sincer nu mai stiu pe la ce conferință cineva spunea că un brand mare, mai ales pe zona de mass-market, nu ar trebui să se uite la câte like-uri are pagina unui sportiv. Diferența pentru un astfel de brand între un sportiv cu câteva sute și câteva mii este irelevantă. Ce ar trebui să urmărească este un sportiv care poate transmite valorile pe care compania le dorește și care poate livra acest lucru cu o poveste faină. Pentru reach, sunt atâtea instrumente că nu are rost să îți bați prea mult capul.

Cei de la JYSK se pare că au ales această strategie și o fac bine și pe termen lung. După prima campanie #Nicioscuza de anul trecut revin cu o nouă campanie unde promovează sportivii paralimpici care vor participa la TOKYO 20 20.

Felicitări lor și mult succes sportivilor!

Comitetul Național Paralimpic lansează campania „Cunoaște-ți campionii!” alături de JYSK

Campania „Cunoaște-ți campionii!” își propune să aducă în fața publicului sportivii paralimpici care luptă pentru calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020, sau la alte competiții importante, cum ar fi campionatele mondiale sau europene.

După succesul campaniei #Nicioscuză, din 2018, prin care au motivat oamenii să facă sport folosind ca principal argument poveștile a trei sportivi cu dizabilități, Comitetul Național Paralimpic și JYSK vor acum să aducă în lumina reflectoarelor oamenii care luptă cu îndârjire zi de zi pentru a se califica la Jocurile Paralimpice de la Tokyo ori la alte competiții majore, sportivii cu dizabilități.  

Odată cu startul campaniei, Comitetul Național Paralimpic Român își lansează și noul site, www.ParalimpicRomania.ro, prin intermediul căruia publicul larg va fi ținut la curent cu evoluția sportivilor paralimpici la competițiile naționale și internaționale.

Protagoniștii campaniei sunt patru dintre cei mai buni sportivi paralimpici din țara noastră, Alex Bologa, Octavian Tucaliuc, Florentina Hrișcu și Ciprian Anton, și echipa de goalball a României.

Alex Bologa are 23 de ani și este singurul judoka din România cu deficiență totală de vedere. Dorința de victorie a lui Alex a fost însă mai puternică decât orice neajuns. În 2016 a devenit medaliat cu bronz la Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro. De asemenea, este dublu campion european și numărul 1 în clasamentul mondial la categoria sa de greutate, 60 de kilograme.

Octavian Tucaliuc este un atlet cu deficiență de vedere. La cei 24 de ani ai săi, este unul dintre cei mai valoroși sportivi cu dizabilități din România. Octavian este medaliat cu bronz la săritura în lungime, la grand prix-ul de la Dubai din 2017 și a ajuns până pe locul 7 în clasamentul mondial la aruncarea suliței.

Florentina Hrișcu are 42 de ani și este o atletă cu deficiență motrică. Florentina ar putea ajunge anul viitor la a doua Paralimpiadă consecutivă după cea de la Rio de Janeiro, din 2016, unde a participat la proba de aruncare cu discul.

Ciprian Anton are 39 de ani. Este campion național la tenis în scaun rulant și primul antrenor de tenis în scaun rulant din România. La doar un an după ce s-a apucat de tenis, Ciprian a ajuns cel mai bun din țară.

Toți patru sunt sportivi care fac eforturi substanțiale zi de zi pentru a se păstra în elită, iar Comitetul Național Paralimpic și JYSK doresc să îi aducă în prim-plan și invită iubitorii sportului să îi susțină în competiții.

Astfel, JYSK România, retailerul scandinav de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă, își anunță și anul acesta într-un mod inedit susținerea pentru Comitetul Național Paralimpic.

„Atunci când am început colaborarea cu sportivii paralimpici am aflat că foarte mulți dintre ei au rezultate extrem de bune la nivel internațional, că reprezintă cu succes România, reușesc să ridice steagul țării noastre la concursuri de anvergură și să aducă acasă medalii valoroase. Credem că munca și rezultatele lor merită să fie cunoscute de public, mai ales că mulți dintre ei au niște povești foarte emoționante, de adevărați învingători. Prin campania “Cunoaște-ți campionii!” și prin intermediul noului site al Comitetului Paralimpic Român îi invităm pe români să afle poveștile sportivilor paralimpici și să îi susțină în drumul lor către Jocurile Paralimpice de la Tokyo”

a spus Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Sally Wood Lamont, Președintele Comitetului Național Paralimpic, a completat: Suntem încântați de noul website al Comitetului Național Paralimpic, proiectat de profesioniști într-un mod care oferă sportivilor paralimpici cea mai bună vizibilitate. Totodată, publicul are oportunitatea de a vedea cât de mult muncesc sportivii paralimpici, nu doar pentru a se califica la Paralimpiada de la Tokyo, cât și pentru Campionatele Europene și Mondiale în zece sporturi. Calea unui atlet către Tokyo și alte campionate majore nu este una ușoară: dedicarea, motivația, talentul și antrenamentul intens sunt necesare, însă sportivii paralimpici trebuie să-si depășească dizabilitățile pentru a-și realiza visurile. JYSK este sponsorul nostru principal, dar, mai mult decât atât, ne ajută să ne promovăm sportivii și să folosim comunicarea și canalele media într-un mod în care nu am reușit până acum. Mulțumesc, JYSK! .

JYSK România a devenit sponsorul oficial al Comitetului Național Paralimpic în iulie 2017, semnând un contract pe trei ani. Anul următor, compania și-a dublat sprijinul acordat sportivilor cu dizabilități, donând 400.000 de lei anual către Comitetul Național Paralimpic Român.

În Danemarca, JYSK susține sportivii cu dizabilități de 30 de ani, încă din anul 1989. Sprijinirea sportivilor paralimpici este principala direcție CSR a grupului. JYSK susține sportivii paralimpici în Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Republica Cehă, Slovacia și România.

Despre Comitetul Național Paralimpic

Misiunea Comitetului Național Paralimpic Român este de a face cunoscut sportul paralimpic ca mod de reintegrare socială, având în vedere beneficiile sportului în general – antrenarea reflexelor, a forței corpului și a puterii de concentrare.

Istoria Comitetului începe în decembrie 1990, când un grup de inițiativă format din persoane cu afinitați pentru activitatea sportivă a persoanelor cu handicap s-a constituit în grupul fondatorilor Federației Române a Sportului pentru Handicapați, cum s-a numit federația noastră la începuturile sale.

În anul 2009 a fost aprobată schimbarea denumirii Federației Române a Sportului pentru Persoane cu Handicap în Comitetul Național Paralimpic. Denumirea sa în afara teritoriului României este: National Paralympic Committee, Romania.

Printre obiectivele Comitetului se numără promovarea sportului paralimpic în România, asigurarea șanselor și sprijin financiar egale între sportivii cu dizabilități și cei fără dizabilități, încurajarea tinerilor cu dizabilități de a practica un sport.

DESPRE JYSK

Grupul danez JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa și este deținut de familia fondatorului său, Lars Larsen. În prezent, JYSK are peste 2800 de magazine în 52 de țări de pe trei continente, Europa, Asia și America de Nord.

Lars Larsen a deschis primul magazin JYSK în anul 1979 în Aarhus, al doilea oraș ca mărime din Danemarca. De-a lungul anilor, Casa Regală a Danemarcei a fost un client fidel al companiei, reputația JYSK crescând în acest fel și mai mult, mai ales că Majestatea Sa Regina Danemarcei i-a oferit permisiunea de a utiliza titulatura de Furnizor al Casei Regale a Danemarcei. JYSK are în acest moment peste 23.000 de angajați și o cifră anuală de afaceri de 4,25 miliarde de euro. Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia și semnifică în limba daneză calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 78 de magazine în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgoviște, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Mediaș, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Hunedoara sau Balș.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.