Decathlon își consolidează prezența în România cu deschiderea primului centru logistic din România. El este în apropiere de Bucrești și are 29.000 m2 și o capacitate maximă de peste 1.5 milione de produse. Deși investiția are mai mult impact în eficientizarea operațiunilor interne, el va fi important și pentru experiența clienților.
Informații utile clienții
Tot în planul de extindere a Decathlon în România, e și deschiderea în curând a doua noi magazine, la Piatra Neamț și Buzău, ajungând la peste 22 de magazine în tară.
Se estimează o reducere a timpului de livrare în magazine. Dacă acum aprovizionarea magazinelor se face din Ungaria și poate dura 5-6 zile, obiectivul cu noul centru este de a avea un timp de 24h în toate magazinele din țară.
Având posibilitatea de aprovizionare rapidă se estimează ca magazinele își pot reduce spațiul de depozitare, astfel se va putea extinde spațiul pentru expunere și testare produse. Acest lucruputând crește și gama de produse disponibile în magazine.
Câteva lucruri interesante despre centru logistic și Decathlon
Centrul a fost o investiție de peste 4 milioane de euro și a fost realizată în 7 luni.
Obiectivul este ca centrul să ofere peste 200 de locuri de muncă până în 2018, cu un obiectiv de a avea cel puțin 50% femei.
Centrul va aproviziona în final peste 30 de magazine din trei tări: România, Bulgaria și Grecia.
Capacitatea lui va fi de 1.5 milioane de produse și o valoare de aproximativ 10 milioane de euro când este plin. Capacitatea de expediție zilnică va fi de peste 50.000 produse.
Decathlon produce local o parte din produsele comercializate. Peste 2 milioane de pantofi la Brasov, 600.000 biciclete la Reșița, textile ciclism la Timișoara.
60% din bicicletele vândute în România sunt produse local.