Nu sunt neaparat un fan infocat Nike, dar trebuie să recunosc că la capitolul reclame sunt un mare fun. Au niste super ideei de reclame. Creative, motivante, genul de reclame la care te uiti cu drag de mai multe ori si nu iti vine să schimbi canalul. Acum că tot vine maratonul peste noi vă las cu
Clar , senzatia terminarii unei curse de anduranta nu se compara cu nimic. Am terminat prima oara la Bucharest marathon 10.000 la la final m-am simtit ca altfel…BINE
Felicitari Adrian 🙂
Sper ca ai terminat cu bine si anul acesta!
Un lucru de apreciat este faptul ca toate reclamele lor sunt motivationale. Intr-o oarecare masura, parca nici nu se promoveaza pe ei, asa cum fac multe alte branduri. Ei nu scot in evidenta nimic altceva decat povestea video-ului. Logo-ul lor abia se observa in cateva cadre pentru ca mai mult ca sigur nu te uiti la un video pentru a vedea un semn Nike foarte mare aparand la fiecare cadru. Pentru asta ii felicit, fac o treaba super buna si poate fi numit cel mai bun brand din acest domeniu de activitate.
Cred ca asta este o strategie de marketing. Altii se pozitioneaza mai tehnici, la ei e mai mult poveste.
Nu stiu daca e buna sau rea, cat e o directie aleasa de ei.