Dacă nu v-aţi dat seamă până acum sunt un fan declarat ASICS. Dar nu sunt doar din cauza bascheţilor, îmi plac foarte mult campaniile lor, modul lor de comunicare. Un exemplu ideal ar fi campania făcută pentru Maratonul de la New York. Deja v-am prezentat invitaţia de a va lua la întrecere cu Ryan Hall, astăzi mai am încă 4 reclame la fel de interesante ;).
Stop At Never
Cu ocazia maratonului ASICS a decis să anunţe şi noua mantră “Stop At Never”. Imaginea acesteia va fi nimeni altul decât Ryan Hall.
Fresca alergătorilor
Tot la metrou cei de la ASICS au montat o frescă imensă care înfăţişează un alergător trecând linia de finish. Dacă te uiţi însă mai aproape frescă este defapt un mosaic format din numele tuturor celor care vor alergă duminică la maraton.
Alergătorul reciclat
La start suntem concentraţi pe ce o să urmeze, la finish suntem bucuroşi că am terminat, în ambele cazuri nu prea vedem ce rămâne în urmă noastră: tone de pahare de plastic, coji de banane, ambalaje de la geluri şi batoane, plasturi (prieteni ştiu de ce), pantofi (cine naiba îşi tot pierde bascheţii?) şi alte deşeuri de maraton. Tot la metrou cei de la ASICS au expus, să îi spunem un tablou, întitulat “Recycled Runner” construit din deşeurile enumerate mai sus.
ASICS Support Your Marathoner
Această este o campanie care a avut loc şi anul trecut. Este cred una din cele mai faine ideei de promovare în timpul unui maraton. Toţi cei care aveau pe cineva care aleargă la NY erau invitaţi să intre pe site-ul campaniei: supportyourmarathoner.com unde puteau să înregistreze mesaje video sau text care urmau sa apară în ziua concursului pe ecrane gigant la CP-urile de la kilometri 15, 20 şi 35. Când înregistrai mesajele trebuia să completezi şi numărul de concurs al celui pe care doreai să îl încurajezi astfel mesajele erau afişate exact când aceştia treceau prin faţa ecranelor. Cum reuşesc? pe baza cipurilor de concurs.
Mici concluzii
Defapt e una şi aceeaşi de la inceput: I LOVE ASICS.
F. frumoasa ideea:
ASICS Support Your Marathoner