Nu prea obişnuiesc să scriu despre subiecte care nu sunt legate de sport, însă citind un post scris de Chinezu despre un proiect super fain şi având o experienţa interesantă de dimineaţă m-am decis să o fac. Aşadar …
În atenţia Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători C.F.R Călători S.A.
Departamentul de Relaţii cu Publicul
Aş dori în primul rând să vă felicit pentru tendinţa de a inova în serviciile pe care le oferiţi. Sunt cred printre primele persoane care a cumpărat bilete online, plătind cu cardul pe site-ul oficial: bilete.cfrcalatori.ro. S-a nimerit că în ziua în care aţi lansat serviciul eu să am nevoie să cumpăr un bilet. A fost un pic de muncă să conving controlorul că hârtia aia scoasă la imprimantă este cu adevărat un bilet, însă dupa două telefoane la superiori am reuşit. Mai greu a fost cred să se decidă dacă trebuie să o composteze şi pe asta şi unde, aşa că ia tras vreo trei găuri că să fie sigur şi ne-am salutat prieteneşte.
Sunt un mare fan deasemenea al automatelor de bilete. Mă amuz de fiecare dată când văd cozile interminabile la caseri şi automatele sunt libere. De câte ori nu aş fi pierdut trenul dacă stăteam la coada la caserii şi nu era un automat de bilete. Asa eu mi-am printat uşor şi frumos biletul.
Apreciez foarte mult şi vagoanele cu locuri pentru biciclete. Mi-aş dori să fie mai multe şi mai dese dar sunt increzator că lucraţi la aspectul ăsta.
Îmi cer scuze că am făcut această introducere lungă, dar cred că a fost utilă pentru a înţelege mai bine situaţia de mai jos.
De dimineaţă mi-am cumpărat bilete, ca deobicei de la automat. Totul a mers perfect, mai puţin trenul care avea o întârziere de 75 de minute. Nu îi bai, înţeleg că era tren internaţional, o mai fi fost cine ştie ce restricţii, nu aici e problemă.
M-am dus frumos la caserie (de mult nu am mai dat pe acolo) şi am rugat-o frumos pe doamna de acolo să îmi schimbe biletul la un alt tren care pleca în 45 de minute. După ce se uită un pic la ele mă întreabă nedumerită de unde le-am luat. Eu răspund senin că de la automat. Replica primită a fost genială:
– Auleo, asta înseamnă că aţi plătit şi cu cardul, să nu mai faceţi prostii din astea. Noi de ce credeţi că suntem aici? Să vindem bilete. Să nu mai cumpăraţi de acolo!
Sincer să fiu, am rămas fără cuvinte. Abia acum scriind aceste rânduri, reuşesc să desluşesc un pic situaţia.
Cred că este o concurenţă între automate şi caserii. Probabil că doamnei îi este frică că va fi înlocuită cu un automat. Acum sincer eu aş alege automatul, nu de alta dar el a fost întotdeauna amabil cu mine, ba mai mult nu le-a bârfit niciodată pe doamnele de la caserie.
Până la urmă am primit bilelte noi împreună cu repetarea sfatului ca nu doamne fereşte să mai cumpărăm de la automat. Am plecat un pic cam nedumerit şi aş dori să vă întreb pe dumneavoastră:
Fac bine că achiziţionez bilete online şi de la automat? sau e o prostie?
Nu de alta, dar am fost în general un elev cuminte la şcoală şi chiar dacă nu îmi făceam mereu temele respectam regulile şi nu am avut niciodată notă scăzută la purtare. Nu vreau să încep acum să fie unul care face prostii, mai ales în zone extrem de populate ca Gara de Nord.
Va mulţumesc.
Foarte frumos scris.
Sunt de acord cu acet mod de reclamatie! Ai urmat intocmai regulile de acordare a feedback-ului. 🙂 Bravo Gabi!
cred ca vrei sa spui automat, nu tonomat (ala e jukebox, cu muzica, < germ Ton = sunet)
Ms frumos. Am corectat